סרטי תדמית
סרטי תדמית הם סרטים שמשמשים לשיווק מוצר או קידום חברה וארגון. תדמית העסק חשובה מעין כמותה, בייחוד בזמן שבו אנחנו נמצאים בו המדיה החברתית היא השולטת על כל הנעשה. תדמית עסקית – בואו נדבר על זה, וגם הכירו כבר עכשיו את שקט מצלמים סרטי תדמית.
סרטי תדמית
סרטי תדמית יוצרים מעטפת שיווקית למוצר או לחברה. ניתן להכיל את סרטי התדמית גם על דברים אחרים שאותם רוצים לשווק, אך בדרך כלל, בונים אותם סביב מוצר או קידום שירותים מסוימים. סרטי תדמית מועילים רבות לקידום ושיווק כל דבר שעולה לכם בראש.
זהו את קהל המפתח שלכם
השלב הראשון הוא זיהוי קהלי היעד שלכם. קהלי היעד שלכם יורכבו משילוב של קבוצות חיצוניות ופנימיות, כולל לקוחות, שותפים, אנליסטים בתעשייה ועובדים.
חשוב שתהיו מאוד ספציפיים בעת הגדרת הקהלים שלכם. אתם זקוקים לבהירות לגבי הקבוצות שאליהן אתם מכוונים כדי ליצור אסטרטגיה שיווקית יעילה שתדבר ישירות לצרכים ולחששות הייחודיים שלהם.
קבעו יעדים עסקיים קריטיים
אתם צריכים לדעת לאן אתם הולכים לפני שתוכלו להגיע לשם. בניית תדמית למותג מבלי לדעת את יעדיכם העסקיים לטווח הקצר והארוך, אינה יעילה ותבזבז משאבים יקרי ערכם לתקציב שלכם.
הגדירו את פרסונת המותג שלכם
לאחר שתקבעו את קהלי המפתח והיעדים העסקיים הקריטיים שלכם, התחילו לבנות את אישיות המותג שלכם. הפרסונה שלכם צריכה לפנות ללקוחות ולבטא את המבדילים החשובים ביותר שלכם ויתרונות המוצר שלכם ביחס למתחרים.
פיתוח מסרים מרכזיים
לאחר שהגדרתם את האישיות והדימוי של המותג שלכם, תעדו את מסרי המפתח שלכם ואמרו אותם לקהל שלכם דרך יצירת סרטוני תדמית לעסקים.
המסרים העיקריים שלכם, צריכים להיות חדים וברורים ואתם תצטרכו להעביר אותם בדרך קלילה ונוחה, כאלה שהקהל שלכם יתחבר אליהם.